Toppidrett fotball på Hellerud

Fotball

Elever som går videre til vg2 eller vg3 på Hellerud fortsetter også med fotballtrening.

Søkerne må være aktive spillere og ha gode holdninger i tillegg til tydlige mål med idrettsatsingen og yrkeskarrieren.

Treningen foregår innendørs i Manglerudhallen og skolens styrkerom brukes til fystrening. Det sportslige opplegget ledes av Markus Norheim Cham. Spillerne blir kjørt i minibuss til skolen etter morgenøktene.

Under kan du se en presentasjon av vårt tilsvarende tilbud for ishockey.

Bygg- og anleggsteknikk m/fotball:

Tilbudet er spesialtilpasset for elever som ønsker en yrkesfaglig utdanning kombinert med å spille ishockey på høyt regionalt eller nasjonalt nivå.

Elever som går videre til vg2 Tømrer eller vg2 Betong og mur på Hellerud fortsetter også med fotball.

Din timeplan kan se slik ut:

YF timeplan.png

Struktur utdanningsløpet frem til fagbrev:

Hockey struktur.png

Studiespesialisering m/fotball:

Din timeplan kan se slik ut:

ST timeplan.png

Dersom du ønsker å gå bygg- og anleggsteknikk med fotball på Hellerud søker du VG1 bygg- og anleggsteknikk på Hellerud på VIGO.no

Dersom du ønsker å gå studiespesialisering med fotball på Hellerud søker du VG1 studiespesialisering på Hellerud på VIGO.no

Søk på VIGO.no før 1. mars!

I tillegg til å søke på VIGO.no må du fylle ut dette søknadsskjemaet.