Veiledningssenteret

På Veiledningssenteret kan du få tilbud om å få veiledning i fag sammen med en liten gruppe av andre elever. I år tilbyr vi veiledning i matematikk, norsk og engelsk, tysk og historie.

Åpningstider:

Hver dag fra 08.15–15.30.

På Veiledningssenteret møter du veiledere som er topp motiverte for å gi deg den hjelpen du trenger for å nå dine faglige mål. Siden gruppestørrelsen er vesentlig mindre enn i din ordinære klasse, vil du få fortere hjelp, du kan stille flere spørsmål og du kan arbeide i det tempoet som passer deg.

For at du skal få plass på Veiledningssenteret, må du være motivert for å arbeide med faget. Ta kontakt med faglærere eller kontaktlærer. Hvis du føler at du trenger støtte i ett eller flere fag, så er det viktig at du tar kontakt med oss så fort som mulig, slik at vi kan hjelpe deg!

Kontakt Jørn Hildrum (90 71 54 52) for spørsmål om matematikk.

Heidi M. Johnsen (90 14 52 63) er koordinator og veileder for norskfaget.