Kjære elever: Vi savner dere!

Rektor Arnfinn

Kjære alle sammen,

Håper alle har hatt en fin påskeferie. Jeg gleder meg til å åpne skolen igjen, selv om det foreløpig ser ut som det vil gå flere uker til det blir mulig. En ting er sikkert: vi som jobber på Hellerud savner elevene våre!

Det går mot en gradvis gjenåpning av samfunnet. Neste uke åpner barnehagene og uken etter får elever ved 1.-4. trinn og elever på Vg2 og Vg3 byggfag komme tilbake. Dere som går yrkesfag vil kun få undervisning i de praktiske fagene på skolen mens fellesfagene vil fortsatt foregå digitalt. Lærerne deres vil kontakte dere for nærmere informasjon om gjennomføringen og smitteverntiltak.

Jeg hadde et håp om å kunne gi dere informasjon om gjennomføring av muntlig eksamen og privatist eksamen nå før helgen, men det er fortsatt ikke besluttet hva som skjer. I påvente av dette får vi gjøre det beste ut av situasjonen, noe jeg vet dere alle prøver å bidra til. Husk å benytte dere av leksehjelpen eller miljøteamet dersom dere har behov for mer oppfølging.

Jeg ønsker dere alt godt og en god helg!

Ta vare.

Hilsen Arnfinn