HELLERUD'S GOT TALENT

HelTal

Alle veit at Hellerud vgs er fylt av talentfulle elever. Men hvem er egentlig skolens største talent? Det skal miljøarbeider Caroline og hennes medhjelpere finne ut når de nå setter i gang med arrangementet Hellerud got talent!

Det finnes masse talentfulle elever på Hellerud. Det ønsker vi å vise fram. Derfor kjører vi nå i gang Hellerud got talent! for at elevene skal få vist flere sider av seg selv, forteller Caroline.

Scene i skolegården

Kåringen av Hellerud største talent vil skje på den tradisjonsrike Kulturdagen mot slutten av skoleåret. Da blir det satt opp en proff scene i skolegården med skikkelig lyd- og lysutstyr. Der skal de mest talentfulle Hellerud-elevene få vise seg fram på scena og en vinner vil bli kåret.

Audition

Alle elever med et talent innen sang, musikk, dans eller andre scenekunstner er inviterte til å melde seg på. Og etter påmelding, blir det audition.

– Påmelding må skje innen er mandag 30. april. Deretter kaller vi inn til audition for å avgjøre hvem som får æren av å stå på scena på Kulturdagen, sier Caroline.

Talentkonkurransen er først og fremst for Hellerud-elever, men dersom du som Hellerud-elev for eksempel er med i en musikk- eller dansegruppe på fritiden, er det ikke krav om at alle i gruppa er Hellerud-elever. Det er nok at ett medlem er elev ved Hellerud vgs.

Heder, ære og fet premie

Det står altså mye heder og ære på spill i denne konkurransen, og Caroline forteller at hun regner med at mange vil melde sin interesse. Og for få ekstra mange til å til å melde seg til audition, lover hun også en fet premie til vinneren.

– Hovedpremien er selvfølgelig å kunne kalle seg Helleruds største talent. Men i tillegg vil vinneren stikke av med et gavekort til verdi av ca 3000 kr. Det finnes altså mange grunner til å melde seg til dette, avslutter hun.

Slik melder du deg på:

Du melder deg på ved å melde fra til kontaktlærer, til Caroline eller Tomas eller ved å sende en e-post til caroline.skar@osloskolen.no.
I e-posten må dere si hva dere har behov for av utstyr for å framføre deres bidrag.
Påmeldingsfrist mandag 30. april.