God påske, alle sammen!

påske

Kjære foresatte, elever og ansatte ved Hellerud

Nå står påskeferien for døren og det er fortsatt usikkert når skolen kan åpne igjen. Dersom skolene ikke åpner etter ferien, vil vi fortsette å jobbe på den måten vi gjør nå. Det er viktig at dere ser på ukeplanene og tar kontakt med lærerne dersom noe er uklart eller vanskelig. Når det gjelder muntlig eksamen og mer informasjon om konsekvenser av avlyste privatisteksamener, vil det komme informasjon om dette via SMS i løpet av ferien.

Jeg vil oppfordre alle til å gå turer og komme seg ut mest mulig i ferien- selvfølgelig med avstand til andre etter anbefalinger fra helsemyndighetene. Videre nytter jeg anledningen til å takke dere alle for et godt samarbeid i en krevende periode. Jeg vet flere av dere er direkte berørt av krisen i form av sykdom eller permitteringer, og at ting er vanskelig for mange. Vi tenker på dere og ønsker dere alt det beste.

For elevene vil det være mulig å nå noen fra miljøtjenesten på telefon hver dag i løpet av ferien dersom det er behov for det. Tidsplan for hvem som er tilgjengelige på hvilket tidspunkt, finner du nedenfor.

God påske, alle sammen!

Vi savner dere!

Arnfinn Stautland,

rektor.