Full rulle fra første dag!

Mandag for en uke side var skoleåret 2017/2018 offisielt i gang. 650 nye og gamle elever møtte da i skolens aula for å registrere seg og for å ta fatt på et nytt skoleår. Etter registrering og velkomst fra både ledelse og lærere har det gått slag i slag for elevene:

Allerede tirsdag var all undervisning godt i gang. Nytt av året er at alt er lagt til rette for at alle elever skal komme ekstra raskt i gang med undervisning. Dette har blitt sikret gjennom at alt av bøker og PC-er gis ut til elevene ekstra tidlig.

Onsdag var det aktivitetsdag for alle nye klasser ved skolen. Dette er et tiltak for å la elevene bli bedre kjent og for å skape et godt og trygt klassemiljø allerede fra første skoleuke.

Godt oppmøte til foreldremøte for VG1

Torsdag var det de foresattes tur til å bli bedre kjent med Hellerud vgs. Da møtte foresatte for elevene i VG1 opp på foreldremøte hvor de fikk møte både skolens ledelse og kontaktlærerne til de ulike VG1-klassene.

Fredag fortsatte den ordinære undervisningen. De fleste hadde da kommet godt i gang i alle fag. Skoleåret 2017/2018 vil fortsette for fullt denne uka med blant annet teambuildingstur til Mysen på programmet. Følg med videre for bilder og rapporter derfra!