Besøksrekord på Åpen dag!

eddy og zino

- Jeg er utrolig godt fornøyd med arrangementet. Aldri har det vært så mange her når vi har arrangert Åpen dag, forteller rektor Arnfinn morgenen etter årets arrangement er over.

Godt over 200 10.klassinger fant veien til Hellerud onsdag kveld, og de fikk seg en opplevelse de trolig ikke glemmer med det første.

Under den første delen av kvelden skapte stands fra de ulike fagseksjonene engasjement rundt omkring i skolebygget. Godt hjulpet av over 30 fantastiske nåværende og tidligere elever fikk potensielle søkere vite alt de trengte å vite om livet på Hellerud.

Likevel var under Åpen dag-arrangementets siste del, trippelkonserten i aulaen, at det tok helt av. Med over 260 entusiastiske tilskuere ble det nemlig ikke vanskelig for artistene Calvert, Jonas Benyoub og Eddy X Zino å avslutte årets Åpen dag på en måte vi ikke kommer til å glemme med det første.

Takk til alle som kom på besøk, og takk til alle elever som har stått på for å lage et fantastisk arrangement!

Foto: Tuley Maung/Kirubel Asefaw