DETTE KAN DU GLEDE DEG TIL PÅ HELLERUD

MK

Ting du kan se fram til er blant annet:

Flere spennende skoleturer: De siste årene har vi arrangert skoleturer til steder som Valencia, Praha, Wien, Vestlandet og Göteborg. I år planlegger vi blant annet tur til Berlin!

God undervisning med lærere som bryr seg: Hos oss har vi dyktige lærere som bryr seg om elevene sine og som legger opp undervisningen slik at du lærer mest mulig!

Aktiviteter, arrangementer og turer hele året: Hele året gjennom arrangerer vi ulike turneringer og arrangementer for å skape et godt elevmiljø. Fotballturnering, sjakkturnering, skoleovernattinger og egen kulturdag er bare noen eksempler!

Tett oppfølging og gratis leksehjelp: Hos oss blir du fulgt godt opp av et stort team med rådgivere og andre som sikrer at du kommer deg trygt gjennom skoleløpet. Vi har også gratis leksehjelp med gratis mat fl ere ganger i uka.

Hellerud’s got Talent!: Har du et skjult talent innen sang, dans eller annen scenekunst? På Hellerud arrangerer vi hvert år en gigantisk talentkonkurranse for alle elevene våre. Det er store premier og mye ære inne i bildet. Arrangementet er et av årets absolutte høydepunkt!